Twee van onze jeugdteams reisden afgelopen zaterdag naar Ameide voor een toernooi van de plaatselijke voetbalclub. Het werd dit keer niet zo’n succes als een jaar geleden, maar dat mocht de pret niet drukken. Jo9-1 leed vier nederlagen, maar wist gelukkig nog wel een keertje te scoren. Na de winst van vorig jaar, ging Jo11-2 vol vertrouwen weer naar Ameide, maar het liep zoals gezegd dit keer niet zo soepeltjes. Ook zij gingen vier keer onderuit en maakten één doelpunt. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er maar wat aangerommeld werd. Iedereen veranderde steeds van positie en tot vier keer toe stond er een andere keeper onder de lat. Maar goed, het was lekker warm, erg gezellig en een troostprijs is ook een prijs !