Het was heel even stil vanuit onze sponsorcommissie, maar ze hebben bepaald niet stilgezeten. Twee grote reclamedoeken achter beide doelen van het kunstgrasveld zijn het tastbaar bewijs dat nu ook CK Kozijnen onze club steunt. De nieuwe sponsor is voor liefst vijf jaar vastgelegd. Eigenaar Cas Kunst en voorzitter Cees den Breejen ondertekenden de overeenkomst en de 25 meter brede doeken zijn woensdag geplaatst.

Soms vragen mensen wel eens wat de ‘link’ tussen club en sponsor is en (ook) in dit geval was het ‘gewoon’ weer een kwestie van elkaar kennen en elkaar iets gunnen. Cas Kunst voetbalde namelijk ooit samen met ons commissielid Mike Verhoeven bij Wieldrecht en zo ging dus het balletje rollen. Omdat het hoofdveld al aardig vol begint te raken zijn de andere velden inmiddels letterlijk ook in beeld gekomen, dus wie ideeën heeft is welkom bij de sponsorcommissie.

Uiteraard vertellen we hier graag iets over deze nieuwe sponsor. CK Kozijnen B.V. is gevestigd aan de Planckstraat 7 op het bedrijventerrein Dordtse Kil 1 en de letters CK zijn natuurlijk de initialen van de eigenaar. Zoals de naam van het bedrijf al doet vermoeden levert en monteert het kozijnen, maar CK Kozijnen is ook het adres voor schuifpuien, dakkapellen, terrasoverkappingen, uitbouwen, zonwering en gevelbekleding.

Kunst zit dus breed in de kunst. Kunststof wel te verstaan. Eigenlijk al heel z’n werkzame leven. Tot oktober 2010 deed hij dat in loondienst bij verschillende kozijnenleveranciers, maar hij ergerde zich steeds meer aan allerlei zaken en besloot een eigen bedrijfje op te zetten met twee of drie medewerkers. Dat is achteraf geen verkeerde keuze gebleken.

Het bedrijf groeide als kool en telt inmiddels meer dan 20 medewerkers. Bij die groei hoort ook meer ruimte en die werd gevonden in het leegkomende pand naast het bedrijf. Aan de groei lijkt maar geen eind te komen en dus zoekt Kunst naarstig naar nieuw personeel. Bent u – of kent u – een vakman (of vakvrouw) die kunststof kozijnen en dergelijke kan monteren? Dan wordt een telefoontje zeker gewaardeerd.

De sponsoring van GSC/ODS levert CK Kozijnen natuurlijk reclame op, maar Kunst hecht daar eigenlijk niet zoveel waarde aan. Zijn credo is; goed werk afleveren en dan komen de klanten door mond-op-mond reclame vanzelf wel. Hopelijk leveren de reclamedoeken dus niet té veel nieuwe klanten op, want na jaren buffelen is Cas een dagje korter gaan werken en dat zal-ie vast zo willen houden….