Tijdens een vlot verlopen algemene ledenvergadering zijn vrijdagavond vier jubilarissen gehuldigd. Piet Bax, afkomstig uit de Merweboys-familie en vorige week op deze website al geportretteerd als Clubkanjer, is liefst 70 jaar lid. Hij kon helaas niet aanwezig zijn, maar voorzitter Thom van Ewijk bracht hem thuis persoonlijk het bijbehorend cadeau en de bloemen.

Drie jubilarissen waren gelukkig wel aanwezig en konden dus publiekelijk in het zonnetje gezet worden:  Co Eichhorn (65 jaar lid) en Arie de Bruijn (60 jaar lid), beiden ook met een Merweboys-verleden, en Jan de Wit (40), die via PTT en GSV’84 in onze fusieclub belandde.

Rein van der Mijle (50 jaar lid), afkomstig uit de ODS-familie en onze huidige hoofdsponsor, was helaas ook afwezig en houdt z’n presentje dus tegoed. Tijdens de vergadering kreeg de penningmeester van de leden décharge (instemming) voor z’n financieel verslag en begroting. Ook werd het vernieuwde rook-, alcohol- en drugsbeleid vastgesteld.